yamacinannesii yok canım daha doğmadı bebeğim ama bi sıkıntı olmadı zaten verdiği bu yeni ilaç muhtemelen daha düşük mgdır baktın mı mgmına? korkma hemen derim otizme gelince de çok süt süt ürünü de yemeyin o da yapar diyorlar vallahi kime inancağımızı şaşırdık. Ben o yüzden ayda bi kere sağlık ocağına gidip hep ölçtürüyorum folat vitaminler demir falan ona göre doktora diyordum ayarlayın hocam. Ben grupta verilen ilaçları hiç kullanmayan sıkıntı yaşayan ya da kafasına göre omega vs içip bebeği iri olan insanlar da okudum en iyisi ölçtür ayda bir git göster doktoruna sen bilirsin yine canım tabi.