Merhaba bugünkü test sonucuma göre folik asit değerim 20 çıkmış araştırmalarıma göre yüksek folik asit bebekte otizme neden olabiliyormuş. Referans aralığı 3.1-19.9 benim 20 🤦♀️
ilaçımı değiştirdi bugün itibariyle follatro diye bir ilaca geçti sizce sorun olur mu var mı yaşayan?