tipikbiryayburcu Kızlar merhabaa, Ben akşam 6 gibi kan tahlili versem acilden yarın sabaha kadar çıkar mı sizce? Yoksa sabahtan aç karna mı vermek daha mantıklı olur?
Elbet-birgun-kavusacagiz tipikbiryayburcu 2 3 saate cikiyo canm ozelde verirsen dosya nonu al hastanenin sayfasindan bakarsin Gebelik icin kan vericem de alirlar
tipikbiryayburcu 2pati1baby Evet özelde vereceğim acilden girip veririm diye düşünüyorum inşallah çıkar hemen
Dilara0638 tipikbiryayburcu aynen çıkar kesin ben normal poliklinikte verdim orda bile 2 saatte çıktı 😊 hadi hayırlı sonuçlar olsun inşallah
tipikbiryayburcu Hulyaaaa İlk defa vericem öyle kan ya. Ne desem acaba acilden girip :D Acil bir bahane 😁
Birsen2906 tipikbiryayburcu hahah ben Bi kere karnım çok agriyo diye vermiştim 🤣🤭 zaten ilk hamileliligim öle çıkmisti eşimde yanımdaydı doktor soruyor diskinin kıvamı nasıl rengi nasıl 🤣🤣🤣 Ayyyy ne desem diye şaşırmıştım çünku hamilelik öğrenmek istiyorum demek aklıma gelmedi kan idrar alsınlar diye basvurdugum yollara bak 🤣
tipikbiryayburcu Elbet-birgun-kavusacagiz Acilden mi vermem gerek 1-2 saate çıkması için çünkü akşam 6 gibi vericem
Fdilekk Özel bir hastaneye gitcekseniz drekt söyleyebilirsiniz kanda gebelik baktırcam dıye ben gece 12 de gitmiştim 2 gibi sonuc çıktı . Ama devlette nasıl bılmiyorum
hiranurun_annesi tipikbiryayburcu acilden kan verirsen canim sonuc en gec 1 2 saate cikiyo ben arastirma hastanesinde verdim . Dosya numarami da aldim hastanenin sayfasından baktığımda 45. Dkda sisteme düşmüştü