Gururunannesi :D ohooo her konuşan ayaklı cehaleti kafaya takarsan başın çok ağrır. Kayınvaliden vajinalarımızı erkek bebek üretim tesisi mi sanıyormuş oğluşuyla sen evlenirken. Küfretmemek için kibar konuşuyorum olabildiğince. Sen takma kafana yazık bak bebekler istenöediklerini de hissediyorlar ta anne karnından. Kız evlat insanın sigortasıdır :D iki tane olunrsa emekli sandığıdır. Huzurdur nimettir. Tıka kulağını geç. Çok konuşursa azarla sustur