OMAYBABY
neslitolgaa
minime-baby
kızlar ben yeni hastanede yaptım doğumumu bugün tam iki ay oldu ve o kadar memnundum ki hala dua ediyorum bütün çalışanlarına. Sancı odaları var hepsi tek kişilik yoğunluk olmadığı sürece tek tek alıyorlr odalara yoğunluk varsa ikiye çıkarıyorlar ben varken tek kişilikti benden sonra yoğunluk oldu hep iki kişi aldılar odalara tek olunca insan o kadar rahat oluyor ki ben hastaneye geldim yatışım yapıldı ilk girdiğim odadan güzel oğlumla çıktım ebeler gördüğüm kadarıyla hep ilgiliydiler. Doktorlar keza öyle. Benim ebem merve kaplandı size de onun denk gelmesini cani gönülden dilerim🤲🏻 Benim ilk doğumumdu ve normal doğum istememe rağmen kolay olması için ne bir hurma ne bir spor hareket ne de düzgün nefes egzersizleri hiçbirine bakmadım ilgilenmedim hamilelik boyunca da yatan biri olmadım üstelik. Evimi yemeğimi eşime ilgimi 9 ay boyunca eksik etmedim bunlara rağmen ebemin güzel yönlendirmesi ve yüksek motiveleriyle çok güzel bir doğum geçirdim darısı hepinizin başına inşallah 🥰❤️