Havva1995 gizemozdemir90 ya bende pek inanman hurafe inanışlara ama herkes öyle kesin gibi konuşunca buraya sormak istedim 😊
GamzeGoktas Bende tam tersi biliyorum burun genişleme kız da olur diye 😆 hepsi batıl inanç karnı düz olan erkek, yuvarlak olan kız, güzelleşirsen erkek, çirkinleşirsen kız bilmem ne yaşayıp görmek en güZeli☺️
Krizantem_ Havva1995 Benim genişlemedi bebeğim erkek. Bir arkadaşımın 2 kızı var 2 gebeliginde de genişlemiş..ben cinsiyete bağlı olduğuna değil ödeme inanıyorum 😂😂
Baloncuk41 6 aydan sonramıydı daha erkenmiydi hatırlamıyorum ama önce burnum sonra yüzüm sismisti kızımda.