Bnselz yok özel , devlet hastanesi farklı doktorlara gittim hiçbiri değiştirmedi. Adet tarihime göre 34 haftadaydı ama bebek 2 hafta geriden geliyor karın ölçüsü ölçümü yapıldı karnı biraz küçükmüş. Ama 2 li testlerini vs yaptırdın mı dedi o %90 doğru cevap verir demişti böyle durumlarda çok şükür onda da kötü bir şey çıkmamıştı. Yarın tekrar doktora gideceğim. Haber veririm ekstra bir şey derse eğer.