BlueButterfly Kızlar 9 haftalik gebeyim 7 hafta ve 6 haftalik kontrollerinde devlet hastanesinde hersey yolunda dendi fakat bu gün kanamam geldi özele gittigimde doktor bana 8 haftalik gibi görünüyor dedi 6 ve 7 haftalikken bi sıkıntı yokken 9 hafta gittiğimde neden 8 haftalik geride dedi korkmaya başladım gelişim geriligi filan değil degilmi?
2pati1baby BlueButterfly ultrasondan ultrasona fark oluyor devlettekiler çokta iyi olmuo içiniz rahat olsun
gunsa1 BlueButterfly makinaya göre değişiyor buna çok takılmamalısın. Kanamayla alakası yok. Benim de kanamam oldu ilk doktor 2 3 gün geriden söyledi diğer doktorlar haftasında olduğunu hatta 3 4 gün önde gittiğini söyledi.
OzgeAlya BlueButterfly Çok normal, benimde 12 haftaya gelene kadar 1 hafta gerideydi gününü yakaladı şuan günü gününe ilerliyoruz bir sıkıntı yok 🤭
minisinannesiiii BlueButterfly benimde 35 haftalık bana göre ama doktor hep 1 hafta geri söylüyo ilk hamile olduğum zamanlarda da 1 hafta ileri diyolardi artık ne zaman doğum yapcam onuda bilmiyorum
BlueButterfly 2pati1baby isin garip yani devlet normal deyip özel neden 1 hafta geri dedi o beni tedirgin etti
Elcingzllp Bende özele gidiyorum canım benimde 1 hafta geri. Sağlıklı dediler bana da hiç canını sıkma o yüzden :)
BlueButterfly Elcingzllp ay inşallah sağlıklı olsun inşallah bebeklerimiz 🥺 bu gün çok korkuttu bizi küçük fasulye😔
Ipekbocugu ilk 20 haftada bebekler 2 hafta önden yada 2 hafta geriden gelebiliyormuş. Bu durum, her bebeğin büyüme ataklarının farklı olmasından kaynaklanıyormuş. Endişe edilmesine gerek yokmuş. Netten bı bakın isterseniz.
gizemtscgl34 Bizde 34 haftadayız ama iki hafta geriden gelebiliyor dedi doktor sağlıklı ama hamdolsun. 🙏🏼
BlueButterfly gizemtscgl34 çok şükür çok sevindim kanamanin paniginden onu sormayı unuttum şimdi araştırınca normal olduğunu ogrenince rahatladim
Bnselz gizemtscgl34 merhaba peki dpktorunuz adet tarhinizi değiştirdi mi usg cihazında kontrol ederken? Benimde 2 hafta geriden dedi gec döllenme olduğu için adet tarihim değişti. Usg cihazına kendi kafasından bir tarh girdi son adet tarihimmiş gibi
Bnselz gizemtscgl34 merhaba peki dpktorunuz adet tarhinizi değiştirdi mi usg cihazında kontrol ederken? Benimde 2 hafta geriden dedi gec döllenme olduğu için adet tarihim değişti. Usg cihazına kendi kafasından bir tarh girdi son adet tarihimmiş gibi
BlueButterfly Esnnn düşük tehlikesi var dedi iğne ve hap yazdı dinleniceksin dedi çok şükür bebeğimizi gormemize rağmen hala korku içindeydik
Sedyas Benimde 1 hafta geriden geliyordu doktorum 1-2 hafta ileri veya geri olabilir normaldir demişti
BlueButterfly Sedyas teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için çok şükür normalmis evet araştırınca öğrendim bende
Mollier Merhaba geçmiş olsun ben de dün aynı şeyi yaşadım.İki hafta öncesine kadar günüyle uyumluydu dün 9+0 olması gerekirken 8+2 çıktı.başka bir hastaneydi gittiğim.Doktor hersey yolunda cihazdan cihaza fark edebilir dedi.Ben de tedirgin olmustum ama yaşayan çok kişi varmıs bu durumu.