Fenerbahce yani sezaryen olunca kiminde hemen geliyor kiminde de geç geliyor 2 gün sonra geliyor ama çocuk maşallah 3.500 doğurana kadar 4 kilo olur zorlarsan normal doğum olur ama canın çok yanar 4 kilo üstü olursa sen normal desen bile boş sezaryen olur acılma varsa alttan suni sancı verirler yoksa vermezler rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah