Ellu bu arada ek not eger benim doktorumda olmaz deseydi bende direk sezeryana giderdim, yani sizi burda motive edip sonra aci cekmenizi istemem😟 ama süt yüzünden korkmayin sezeryana alakali degil o daha cok stresle, sütüm gelcek deyin hep ❤️☺️Saglikl agelsin bebeginiz inshallah❤️