Bhrygz katılıyorum size ben mustela aldım 65tl fakat bebegim için değer vücudu çok hassas olacak en iyisi hangisi ise onu aldım bende ilk oğlumda tecrubesizlikten sampuan yüzünden çok çekmiştim vücudu hep kotu oluyordu en son doktor eczane de satılan şampuanı önermişti adını hatırlamıyorum öyle geçmişti
Şimdi kizimda ilk iyi şampuanla başlayacağım