Arveninannesi Kızlar merhaba bugün 30.haftama girdim yavaş yavaş bebeğim için şampuan krem deterjan bakıyorum dalinin bebek ürünleri nasıl acaba ? Kullananlar memnun mu ?
deletedmom30 Arveninannesi Dalinden memnun kalmadım ben bebeğime de iyi gelmez diye düşünüyorum bebe yağını sürmüştüm göğsüme ve karnıma her tarafım pişik gibi kıpkırmızı oldu
Siluart Arveninannesi Hayırlı olsun İnşâALLAH. Islak mendil, vazelin, pudra hariç tüm ürünler Dalin’den aldım çok severim Dalin’i ve kendimde kullanıyorum yeğenlerim hep Dalin’le büyüdü. Tavsiye ederim :) sabununu bi deneyin derim mükemmel 😍
Neslisahhh Arveninannesi Dalini kullanan arkadaşlarımın bebişlerinin ciktlerinde kunak oluştu hep. Çok tavsiye etmiyor kullananlar
HamideKamuranKaranfil Ben dalının sıvı detarjaniyla yikadim canım kıyafetlerini çok güzel kokuyor sampuanii ve pişik kremini falan hep dalın aldım
Arveninannesi HamideKamuranKaranfil bende aslında almayı düşünüyorum ama uni baybi ile arasında kaldım danışmak istedim:)
beyzanur06 bende dalin aldım camasır deterjanını yumusatcsını onunla ykadm kyafetlerini cok guzel kokuyor ben memnun kaldm
Seldaderin Bebe yağı üni baby,pudra dalin,pişik kremi sudocrem,sabun ve şampuan dalin deterjan dalan roxy hepsi için günlerce araştırma yaptım ve bunlarda karar kıldım
Arveninannesi Seldaderin bende uni bayb ve Dalan’ı çok duydum ama bilemedim o yüzden sormak istedim teşekkür ederim
Savciergoc Deterjan konusunda dalan roxy i al derim canım toz granül sabun bi paket bitti ikinciyi aldım şahane temizliyor ve Harika bi koku kalıyo
Lilium Sıvı çamaşır deterjanı Dalin aldım ama Granül Sabun kullanmayı düşünüyorum bir sonrakine. Şampuan dali aldım yine ama onu da kullanmayı düşünmüyorum sabunsuz falan yıkarım heralde çoğu zaman. Gerek yok extra kimyasala alıştırmaya. Yumuşatıcı almadım.
Arveninannesi [bilinmeyen] aaa çok geçmiş olsun canım çok kötü olmuş almam o zaman dalinin böyle olduğunu hiç bilmiyorum :(