Birmom Mutiess aman cnm doktor o yüzden oyle söylemiştir dikkat et bol bol dinlen ben hic dikkat etmiyordum doktor oyle söyleyince artik isi gücü birakip agrim oldukca yatıyorum alta cok baskı yapıyor 😏
elediyebiri Mutiess Benim Bugün yine Doktor kontrolüm vardi. Yine ayni seyi söyledi. Bebegin basi asagida ve baski yapiyor diye. Dikkat et yat hep dedi. Esler gercekten bir mucize Bu dönemde.
badecanisik Mutiess evet haklısın ilkte öyle oluyo insan. sen yinede yorma kendini hamileliğinin tadını çıkar uzan 🥰
mavibahar Mutiess poposuzun altına yastık koyup öyle uzanın bi müddet. Bana doktorum öyle demişti. Oradaki baskı azalır rahat edersin dedi 😉