Mutiess ben şu an 34+2 haftadayım bende 30cu haftadan aynıyım bebeğin başı erkenden aşağı inmiş doktor söledi bende ağrı sancı cok oluyor sanki doğacak şimdi cok gece yatamıyorum 🤷♀️bende de şeker olduğu için bekek hızlı kılo alıyor dedi doktor iri bebek bakalım ne olacak yarın gıdıcez