Mom090 Metehan_ve_annesi Ah canım benim Rabbim yardımcın olsun, inşallah tez vakitte ağrıların geçer. Bebeklerimiz için herşey feda olsun hep böyleyiz zaten. Yardımcı olabilecek kimsen yok mu?
Metehan_ve_annesi Mom090 amin canım inşallah. Sağlıcakla gelsin bebişlerimiz.Malesef gurbetteyim eşimden başka kimse yok yanımda.
Mom090 MerveKaya38 Yaa çok üzüldüm 😏Rabbim bı daha yaşatmasın inşallah 🤲🏻 Sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim ♥️
Mom090 3851 Ayy deme🙈 cumartesi günü bende de öyleydi. Oturdum ağladım neye ağladığımı Bilmiyorum eşim gelip soruyor Bilmiyorum Diyorum oda gülüyor o gülünce bı daha ağladım 😂😂
Mom090 Betull9595 Benimde bulantım vardı. Daha çok tazeciksin maşallah. Çok dikkat et kendine. Bulantın için çubuk kraker önerebilirim. Bı dene istersen bana çok faydası olmuştu.
Mom090 3851 son 3 ayımız bakalım ☺️🙈Rabbim eşlerimizden razı olsun. Kahrımızı en çok onlar çekiyor 🙈♥️
Handeslife Mom090 günaydın canikommm ☺️ 24+1 oldum bugün. Çok şükür her şey yolunda ve bebeğim de bende iyiyiz. Umarım herkesin öyledir 🙏🏻❣️