ozlemak42 ya tabi ki basindasin en güzel zamanı bilinçlenme ve düzgün beslenmeyi oturtmak için. Konya da imkanları geniş bı şehir eminim uygun doktor da ortam da bulursun . Burdan paylaşırız önemli kriterleri. Mesela doktorumun önerdiği birşeyi daha paylaşayım . Protein agirlikli beslen ki yağ tabakası bizi doğumda zorlarken proteinle güçlendirilmiş kaslar yardımcı olur. Böyle açıklayınca daha çok içine siniyor insanin. yerken eli fazla varmiyor hamurisi ve tatlıya . 🙃