Slm hanımlar oğlum 6yil önce normal doğumunu beklememe rağmen 41. Haftada çatı muayenesinden gecemeyince sezaryen ile doğdu 😞 şimdi ikinci hamileligim ve normal dogurmayi gerçekten çok istiyorum 19. Haftadayim tüm hazırlıklara başladım . Gebe Pilatesi ,yürüyüşler ,ssvd onaylayan doktor . Sizler neler yapıyorsunuz ? Var mı başka bir hazırlığı olan 🙃