Fatmamuduk hadi inşallah yalancı sancı olsa geçer belli aralıkla gelmez bende su nişan da olmadı sancı olduğunu anladım ⅔ saat evde çektim sonra baktı kaynanam halim kötü hadi gidelim dedi 🙈 gittim muayene oldum 4 cm açıklık dedi yatış yapıldı hemen ama ben nasıl açık eşime diyorum ben açım bişeyler al oda yatış olmazsa alırım dedi doğuma gittim eşim almış ama içeriye almamışlar aç aç çok kötüydüm aslında bişey yesem oda alttan kaçardı heralde öyle olsa daha kötü olurdu😅