Kızlar akşamdan beri geçmeyen bir bel ağrısı ve adet sancım var, bu sancı arada bir hafifleyip bebek sertleşmesi kasılması ne diyorsanız onunla geri geliyor. Sağa yattım sola yattım yürüdüm yok geçmiyor, bebek hareketleri de var şükür. Bu yalancı sancı mı oluyor şimdi 🥺🤦🏼♀️😭