Eliiiiiiffff Asyakuzusu evet tıpkı menepozlu gibiyim 🙈 hayırlsıyla sağlıkla gelsinler de dayanıcaz artık
Ygzglr Zeynepelf 2 gün önce kahverengı nişan geldı ama sancı fılan hıç bısey yoktu bugun gece 10 da sulu kanamam oldu tekrar yıne sancı fılan yoktu gece uyudum gece 3 te belıme vuran sancıyla uyandım oğlumdada belımdeydı sancım bu bebegındede belımde
Asyakuzusu Nhlady O wc sorunuda pek kalmadı bende. Taş çatlasın gece 1 kere kalkıyorum. Herhalde Allah bi yerden verirken bi yerden azaltıyo🥺
ikiponcik_annesi Asyakuzusu ayy sorma valla canım harry poter gibi havalarda uçuyodum resmen ya ne alakaysa 😁 benimde son 8 haftam artk bebiş için idare edicez napalim 🤷♀️
Asyakuzusu Sumsumm Bende uyumuşum şükürler olsun ki 2 saat. Nasıl mutlu oldum. Ama uyanınca ağrılar devam. Şimdide üzerine başka şey kalmamış gibi hemoroid olmuş bende 🤦♀️ Onun acısıyla uyandım
Yasmink Valla ben de uyuyamıyorum 37+4 üm gece kasıklarıma değişik ağrılar giriyor vajinamda ağrılar oluyor nasıl olacak bilmem böyle 39 u iple çekiyorum
Biyolog-anne Asyakuzusu rabbim hepimiz için en hayırlısını nasip etsin artık sancı beklemeyi bıraktım bende sezeryan kararı aldık bu gün doktorumla
Kubra5734 Asyakuzusu al bendende okdr sanci degl ama uyuyamiyorm geceleri. Baykus gni goxlerim acik sag sola zor donuyorm kolay donsemde rahat edemiyorm bu ikinci hamileligim ilkinde hic boyle brsey yasamadim bende son 7 haftadaym sezeryan olucm
Asyakuzusu Kubra5734 Aynıyız canım. Benimde kaldı 6 hafta. Sahiden neden ilkinde olmayanları şu an yaşıyoruz anlamıyorum ki. Bu kadar büyük bi fark nasıl oluyo