Asyakuzusu ilk defa duydum ama dogrudur. O an doktorun senin icin en iyisini bilir, rabbim kolaylik versin inşallah tek avazda kolaylikla nasip etsin bebegine kucağına almaya saatler kalmis oyle düşün kavusucaksiniz cok güzel bir duygu rabbime teslim ol inşallah daha azalacaktir sancıların. Ben simdi bile agrilarim oldukça rabbime sığınıyorum bir bakmışım unutmusum 🤲