Ays0 Sivilcelerim tavan yaptı, saçlarım Max 2 güne yağlı yağlı olmaya başlamıştı yeni yeni geçiyor 17+6 dayım ve kızım oluyor ama bunlar hormonal aslında 🙈
elifmom2 Renaaa çenem özellikle olmak üzere cok sivilce cıktı ergenler gibi ve kabuk attı cene bölgem ve kızım olacak belirti cıkıyor olabilir vok inanmam ama gorunce yazmak istedim ☺️
Nehirimmm06 Renaaa benim yüzüm çok güzeldi 12. Haftadan sonra sivilcelerim başladı aynı zamanda bulantılarım da başladı su an hala devam ediyor oğlum olacak
Hulyaaaa Renaaa erkek bebek anneyi guzellesitir kız cirkinlestirir derler güzelliğini annesinden aldığı için ne dkar doğru bilemedim 😁😁 oğluma hamileyken yüzümde ne bı sivilce ne bı leke hocbirsey yoktu . Smdi ikinciye hamileyim beş haftalık şuan da da bsey yok gibi ama bakalım
Renaaa dondurmalibebegim çok teşekkür ederim tavsiyen için 🤗 Dalinin PH değerinin yetişkinlere uygun olmadığını bilmiyordum kaş kirpiklere iyi geliyor diye biliom Cildiyecm tavsiye etmişti biçok tanıdığım da kullanıyordu. Belki de öledir hiç sorgulayıp detaylı araştırmamıştım. Buarada Rabbim sağlıkla kucağınıza almayk nasip etsin 🤗🥰🥰🌞🌞
dondurmalibebegim Renaaa benim cildimi çok kurutmuştu gözlerimden yaşlar akıyodu yanıyodu kaşınıyordu araştırınca dalinden olduğunu anlamıştım oysaki bebek şampuanı zararsız diyoruz kullanıyoruz :) ınstagramda @eczabakim diye bir hesap var çok güzel içerikler paylaşıyor. Ürün öneriyor. Doğal diye bildiğimiz markalar zararlı içeriklerle doluymuş meğer. Boş vaktinizde bakarsınız :)
elediyebiri Renaaa bende ne sivilcelenme ne lekelenme oldu. Herkes güzellestigimi söylüyor. Kizim olacak. Esim bile dedi kiz anneleri Normalde cirkinlesiyor diyorlar sen gittikce güzellesiyorsun olabilir mi Bu diyor 🙈
dlnyny aeminegmss ilk 13.haftamızda devlette ki doktorum kız diyebilirim demişti hatta burada çoğunluk gülşen hanımda dahil kız demişti sonra doktorum değişti özele geçtim 17.haftamızda %60 oğlan diyorum tam göstermiyor dedi 20.haftamızda netleşti gördük hatta erkekmiş