Fatma76 Ben şuan 15 haftalık hamileyim Butun erkek bebek belirtilerini yaşadım Ayaklarım buz gibiydi sadece tatlı ve tuzlu aşerdim hep midem kazınıyor idrarım hep yeşile çalıyordu kızımda hamileyken tam tersi hep ekşi yedim iştahsızdım hep sıcaktım kışın bile çorap giyemiyordum
Happysmile33 Yüzüm ruh gibi beyaz oldu ve yanaklarım kızarıyor henüz 14 haftalığız cinsiyet tahmini olan varmı bu belirtilere göre
dondurmalibebegim Renaaa dalinin ph değeri çok farklı. Yetişkinlere uygun değil göz alerjisi kuruluğu kaşıntısı falan yapıyor. Onun yerine dermokozmetik yıkama jelleri kullanın. Ben SVR hassas ciltler için yıkama jeli kullanıyorum.çok iyi bir marka. O kadar memnunum ki hem tüm makyajı tek seferde temizliyor hem sivilce siyah nokta çıkışına engel oluyor. Burun siyah noktalarmdan kurtuldum mesela peeling ve maskeye bile gerek kalmadı artık ve cildimide kurutmuyor. Yağlı ciltliyseniz diğerini seçersiniz. Cildinize uygun bir markanın dermokozmetik ürünlerini kullanın hanımlar gerçekten sivilce nedir unuttum ben ☺️ Ben hamileliğin başından beri cildim çok düzeldi güzelleşti oğlumuz olucak inşallah ☺️💙
Renaaa dondurmalibebegim çok teşekkür ederim tavsiyen için 🤗 Dalinin PH değerinin yetişkinlere uygun olmadığını bilmiyordum kaş kirpiklere iyi geliyor diye biliom Cildiyecm tavsiye etmişti biçok tanıdığım da kullanıyordu. Belki de öledir hiç sorgulayıp detaylı araştırmamıştım. Buarada Rabbim sağlıkla kucağınıza almayk nasip etsin 🤗🥰🥰🌞🌞
xxbaykusxx İlk haftalar elimi ayağımı asla ısıtamadım, cildim özellikle dudaklarım halen çok kuru, kızıma göre mide bulantılarım daha az yoğundu.. oğlumu bekliyorum inşallah
Buketkucuk Renaaa dediğiniz gibi hepsi hurafe, hiçbirinin bilimsel karşılığı yok ama kız bebek güya anneyi çirkinleştirirmiş ben kız bekliyorum ama aksine güzelleştim herkes şaşırıyor. Makas bıçak deneyinde de makasa oturdum kız bebek deniyor. Kesem de kız bebek kesesine benziyordu. Birkaç hurafe tuttu bende ama dediğim gibi hepsi hurafe doğruluk payı yok🐇
Miababe Ciddi ekşi bağımlılığım vardı. Hatta sadece ekşi olması yemem için yeterliydi. Tatlıdan tiksindim. Yüzüm sivilcelendi ve bingoooo kızçem olacak😂🌸
dlnyny Renaaa benimde o zamanlarda başlamıştı 10.haftalara kadar devam etmişti bir çirkinleşmiştim ki sivilceler falan🙈🙈 ama şimdi 22 haftalığız yüzüm parlıyor güzellik geldi oğlum olacak bu arada🙋🏻♀️
Buketkucuk Bsragrl bende tam bilmiyorum ama oval fasulye şeklinde oluyormuş benimki de öyleydi erkeğinki yuvarlak olurmuş ultrasonda görünüyor
Burcuaakyool Renaaa hurafa canım çünkü ben hep tatlı yedım ve sivilcelenme felan olmadı yanı kızım olucak 37 haftalığız normalde ekşi felan yersen derler tersi oldu yanı nasıp yanı
Hamsicikk Renaaa ne güzellikkkk ,ne ekşi tatlı ,ne makas bıçak ,ne ip yüzükle cinsiyet belirleme, hiiiiç biri tutmadı bende 😬
ebruakyuz22 Renaaa oğlum olucak ama yüzüm yine sivilcelendi bence o vücutla alakalı ama kızlarda karnım ağrırdı oğlum olucak belim çok ağrıdı bu sefer
mrsbiyolog Renaaa yüzümü sivilceler mi baslamdı, kusmaktan çöktü çirkinleşti hatta yüzük falında bile yuvarlak çizdi herkes kız geliyor işte dedi dedi ama erkek🤣🤣