Elfffffff Pirincveannesi hayır gayet normal güzel 190 gram gibi oluyor normalde benim bildiğim maşallah daha erken alır büyüdükçe 🙏🏻🙏🏻
Pirincveannesi Elfffffff ay inşallah brn çok mu zayıf diye düşündüm bide ilk gebeliğim olduğu için ne ne değildir hiç bilmiyorum çoğunu burada okuyarak öğreniyorum çok teşekkğr ederim gerçekten içime su serptiniz Allah razı olsun 🙏🙏🙏🙏🙏
Elfffffff Pirincveannesi kucağına aldığın günler olsun inşallah daha küçücük o doktor normal dediği sürece hiç dert etme canım
MerveKaHV Elfffffff ben de ilk hamileliğimde 65 ile hamile kalmıştım 83 ile doğuma gitmiştim 😅 tabiki önemli olan bebeğin ve bizim sağlımız ama kilo da iyi bişey değil aman ye gitsin yiyebildiğin kadar da dememek lazım tecrübeyle sabit maalesef
MerveKaHV Elfffffff 3.260 gebelik şekeri çıkmıştı ben de diyet yapmıştım son zamanlarda ona rağmen bı kadar kiloyu nasıl aldım bilmiyorum 😅
glbyzksr Elfffffff sırtınızda beni taşımadığınıza göre bence hiçbir sıkıntı yok de geç onlara. Onlara ne yani sen ve bebeğin saglikliysa gerisi boş.