Senayyalcin Mutluuyuvaa Aslında normal olduğunu düşünüyorum çünkü bebeğin en kilo almaya müsait olduğu büyüdüğü zamanlar yine de randevu gününüz geldiğinde danışın isterseniz ben hiç kasık ağrısı çekmedim hep bel sıkıntım oldu 😍😍
E-K-D Senayyalcin 36+4 oldum bir problem gözükmemesine rağmen 35. Haftalarımda kilo alımım durdu bebeğinde aynı şekilde bebek 35 de 2640 olmuştu 36 da 2700 anca alabilmiş bende 11 kilo aldım. Doktorumuz sıkı takibe almak zorunda kaldı 3-4 günde bir gideceğiz artık kontrole. Kilo alsın diye kahvaltıda 2 yumurta bolca kaşar peyniri beyaz peynir gün içerisinde yoğurt çilek kivi ananas çerez falan bol bol tüketiyorum balık tavuk sebze ağırlıklı da besleniyorum ama inşallah en azından 3000 kilo olarak doğurabilirim🙂 bazı anne adaylarında bu haftalarda hem bebeğin hemde sizin kilo alımlarınız durabilir kilosu düşükse bolca yemenizi tavsiye ederim.
Senayyalcin E-K-D Bebeğiniizin kilosu aslında gayet iyi biliyorsunuz kilolu olmasındansa sağlıklı olsun yeterli,benim de 33de gittiğimde en son 2300dü şuan kaç oldu acaba salı gideceğim🌸 Sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım bebeğinizi,az kaldıııı🤍
badecanisik Senayyalcin anladm şanslısın birincide 6 7 aylıkken başladm ama ikinci hamileliğimde 3. Aydan beri içiyorum 🤦♀️şimdide kasılmaları etkilemesin diye bıraktm 🙈 tabi hoooop ağrılar geri döndü 🤪
cansugrn Senayyalcin ne kadar güzel prenslerimz olcak insallah🤲💙 benim zorunlu sezaryen olcak 19 20 nisan demisti doktorm ama 36.haftaadan snra tam netlestirirz günü dedi bakalm
Senayyalcin cansugrn Öyle mi,sezeryan da çok güzel bi doğum şekli hızlıca bitip gidecek ağrılarınız birden kesilecek,hemen toparlanırsınız umarım bakalım benim belli değil normal mi sezeryan mı merak ediyorum,Hayırlısı olsun hepimiz için ♥️
Dyguklc Senayyalcin bizde 34+5 iz 2 gun var aramizda 🥰 cok sukur bi sikintimiz yok ara ara sancilarim oluyo sadece oda normal bide karnim patladi patlicak mod rahat rahat yatmayi oturmayı ozledim yaaaaa😀
cansugrn Senayyalcin aynen öyle önemli olan evladimin ve benim sagligim gerisinin önemi yok. Hakkimizda hayirlisi olsn sag salim gelsinler de🤲 bende 2 gündür camasirlarini yikamaya basladm yarin yavastan ütülerm dolabina yerlestirir cantami hazirlarm dedm insallah🙂
Asilinannesi1 Senayyalcin 36+4 deyim dün kontrolde bebek kanala girmiş ve kafası cok aşağıda dedi doktor. 1 hafta kadar daha kalsın yat dinlen dedi yatıyoruz sürekli🤷♀️ 2700 dü en son dün kilosu korkmuyo değilim bakalım
Senayyalcin Asilinannesi1 Hiç korkmayın zaten kilosu falan maşallah gayet iyi bebeğinizin umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız ☘️
Msydn6 Senayyalcin Maşallah ben 16 kilo aldım şuana kadar doğuma 3 hafta var daha da alırım heralde 😣
Senayyalcin Msydn6 Birşey olmaz ya verirsiniz kilo bu altı üstü öylesine almadınız ki hamilesiniz takılmayın ♥️