Babyiveannesi aynı şeyleri yaşadım canım bende keseyi görmicem diye endişe ettim ama ne yazik ki dr lar psikolojimizi düşünmeden bilgilendirmeden yok kese diyip geçiyorlar sanki sorun varmış gibi. Halbuki açıklasalar beta değerin 4 binlere çıkınca görünür şuan küçük endişe etme vsvs diye söyleseler içimiz rahatlıcaz. Ama maalesef üzüyolar bizi ..