Babyiveannesi canım benimde ilk gebeliyim 2 alylikken öldü kürtaj odum 4 ay sonra gebe kaldım 3 haftalik şuan ilk kan verdim HCG 87 ydi dediki dış gebelik olabir az yükselmiş dedi. Sonra 1 hafta sonra kan verdim HCG 2000 olmus.. kese yok dedi devleteki doktor pisikolejim bozuldu. Dış gebelik tada kimyasal gebelik dedi. Sonra özele gittim o doktor gördü şükür bazı doktorları anlamıyorum kese yok diyor ertesi gün özele gittim gördü keseyi nasıl sevindim şükür ya. Doktorların her dedigide doğru degil. Doktordan doktora fark var. Kahverengi akıntım oldu bikere progestan verdi doktor onu kullniyom inslh bu sefer olur yavrumu kucağıma alıp anne olmak. Tüm isdeyenlere versin Allah’ım