Slvrhsyn32 Ben 2 kutu kullandım çok kilo yaptı 24 haftadan sonra onu bıraktık şimdi başka bi ilaç kullanıyorum devit le beraber
Esra93 Muside Hamileliğin son aylarına doğru depolarımız boşalabiliyormuş bu yüzden kullanmamız lazım
Esracim Muside bana da bugün sağlık ocağı verdi. Doktor vitamine gerek yok demişti dengeli beslen yeter dedi Ma sağlık ocağında ki ebe ne kadar beslenirsen beslen yetmez bunu kullan dedi. Ben günün doktoruma sormadan içtim valla hiç bişi olmadi
jrarya Muside 29 haftalık hamileyim 12. Haftadan beri içiyorum hiç bi yan etkisini görmedim doğuma hatta doğumdan sonra kısa bi süre daha kullanacağımı söyledi doktorum