Gulyuksel55 bende de sol böbrekte büyüme, kum olabilir dediler. Ama ben o ağrıyı anlatamam, ayağımı bile hareket ettiremiyordum acile ordan kendi doktorum ve üroloji. Ağrılarımı gören doktor böyle devam ederse stent takılacak dedi. 19. Haftamdı galiba. Sıcak tut, çok su iç. Önce ilaç tedavisi başlandı 10 gün ve antibiyotik iştim. Serumlar ağrı kesiciler 1 hafta hastanede yattım hep yapıldı. Ağlamaktan gece gündüz karıştırmıştım artık hemşirelere yalvarıyordum. İlaç tedavisinden sonra ağrılarım azaldı. Hep kendimi sıcak tuttum. Bir de sabah limon sıkıp iştim Ananem söylemişti onu da ☺️ Şimdi arada çok hafif oluyor ama dayanabileceğim bir ağrı. Herkeee Rabbim Şafi ismiyle şifa versin inş