Gulyuksel55 selam benm de 25. Haftamdan beri sağ böbreğimde büyüme var 3 haftada bir ürolojiye kontrole gidiyorum 35. Haftama gelmek üzereyim bu haftaki kontrolde hala büyüme devam ediyosa son ay ı rahat geçirebilmem için katater takılabilceğini söylemişti doktorum inşallah büyümemiştir artık diye dua ediyorum🙏🏻Ben de sizin gibi olabildiğince sağa yatmamaya çalışıyorum ama uykusuzluk çekiyorum srf bu yüzden sol tarafm uyuştu artık🤦🏻♀️Birde Dr Sıcak tutmamı,idrarım geldiği zaman tutmamam gerektğini ve bol su içmemi söylemişti aklınızda olsun sizinde inşallah bi müdahale gerekmeden atlatırız sağlıkla 🙏🏻