Derinin-annesi hazal1991 haftasonu bütün piyasalar kapanır.Pazartesi acılısta önce asya piyasaları acılır.Zamanlamayla alakalı bir durum bu.Yani piyasa bu tepkıyı zaten verecektı.Piyasların acılmasını bekledi o kadar.
Derinin-annesi Purpura26 piyasaya güven verecek bir haberin düsmesi lazım.Ama kabine degisikliği vs gibi soylentiler var.Piyasa bunlarıda şu an fiyatladı.Yükselis ön görüyorum ama ne kadar ihtimal vermesemde MB tarafından bir hamle gelirse düşebilir tabi.Yine de yatırım tavsiyesi vermek bu aşamada dogru olmaz.Beklemek lazım.
Twochildandmom Devalüasyon oldu resmen. Herşeyi dışarıdan alan bir ülke olarak aldığımız dondan doğalgaza dış borcumuza kadar hepsi katlandı.
Yglzr Derinin-annesi peki böyle devam mı eder yoksa düşüşe geçer mi bi süre sonra ne yapmak lazım yatırım için ? Siz anlıyorsunuz sank bu işten🌺
Derinin-annesi Yglzr Benim meslegim bu ama şu aşamada yatırım tavsiyesi vermek dogru olmaz.Yabancı yatırımcının tekrar güveninin kazanılması lazım.Bu da yapılacak adımlarla belli olacak.
Yglzr Derinin-annesi Bari önemli değişiklikler olursa post açıp bizleri haberdar et sana zahmet çok faydalı olur bizler için ☺️☺️🥰
Safisss Purpura26 Vallahi şuan başımı yastığa gömüp ağlamayı düşünuyrm 😂😂 çünkü cuma günü altın alacaktım
Purpura26 Safisss Çok uzun süre bu fiyatlarda gitmez düşer diye düşünüyorum yani öyle umut ediyorum eğer daha da yükselirse vay halimize diyelim
Thutik Birkiz Ah kelin ilacı olsa kendi başına sürer, maalesef sadece ekonomistleri takip edip paramı batırmayaya çalışan gruptanım. Yatırım tavsiyesi için yetkin çok arkadaş vardır forumda ama ben doğru kişi değilim maalesef 💗