Aysenur80 yesimyavuz aynen öyle ben fazlalıkları çıkarıp yedeklere koyayım yarın teşekkür ederim öneriniz içinde ❤️
N_A_Z_L_I_M ElifLaren Canım benim çok güzel hazırlamışsın 🥰🥰Sağlıkla giydir bebeğini doğumun çok kolay olur inşallah 🤲 Cevap verdiğin için teşekkürler 😘
ElifLaren N_A_Z_L_I_M Kedisever3535 canlarım teşekkür ederim amin sizinde inşallah ne demek öpüyorum çok😍 Allah razı olsun
Kedisever3535 ElifLaren canım çok guzel hazırlamışsın cevap verdiğin icin sağol bebeğini sağlıkla kucağına al insallah
Zeynepela1 yesimyavuz yok canım özelde doğum yapmıştım bende ben verdiğim için anlamamış olabilirim belki vermeyen kişilere kendileri veriyor olabillirler 😄aman bez sonuçta 😁😄