Aysenur80 Arkadaşlar hastane çantasını hazırladım ama aklıma takılan bir şey var hemşireye kıyafet olarak ne verilmesi lazım doğumum Nisan sonu mayıs başı olucak bilenler yardımcı olabilir mi 🙏
yesimyavuz Aysenur80 merhaba 5li hastane çıkışı, ince battaniye ve çorap vermeniz yeterli 💙 sağlıkla kavuşun 🌸
Ozlem23 Aysenur80 bir dış kıyafet ,iç zıbın kıyafet eldivenli değilse eldiven şapka bez battaniye Ben çorap i odaya gelince giydiririz dedim minicik falan ya yere falan düşer içim rahat olsun diye en az parça vermeye çalıştım
yesimyavuz Aysenur80 nisan sonu olacağı için pek soğuk olmaz ve hastaneyi sıcak düşünürsek yeterli olur ama yine içiniz rahat etmezse uzun kollu zıbın da koyabilirsiniz 💙
Kedisever3535 ElifLaren canım o mavi içine eşya koydugun fermuarli şeyi nerden aldın umarım tarif edebildim :)
N_A_Z_L_I_M ElifLaren Filelere bayıldım canım nereden aldınız? Bebeğinizi sağlıkla kucağına alırsınız inşallah🤲
Aysenur80 yesimyavuz kilitli poşet içerisine Bi uzun kollu zıbın Bi kısa kollu zıbın koydum altına pijama çorap eldiven bide tüm zıbın koydum şapka ve ince battaniye kendiler giydirecek olduklarını bilirler ona göre alırlar diye düşündüm sonra biraz fazla mı koydum diye çıkarttım daha sonra geri koydum öyle öyle kafama takıldı 😁
Zeynepela1 yesimyavuz genelde diğer bebeklerden kalan olan veriliyor diye biliyorum 😁 sağlıkla gelsin kuzularımız
yesimyavuz Zeynepela1 aaa .. bilmiyordum bunu özeller böyle değildir heralde yani inşallah. 😂🙈 amiiinn hepimiz sağlıkla kavuşalım 💙🦋
Zeynepela1 yesimyavuz yok canım özelde doğum yapmıştım bende ben verdiğim için anlamamış olabilirim belki vermeyen kişilere kendileri veriyor olabillirler 😄aman bez sonuçta 😁😄
yesimyavuz Aysenur80 sen bunları hemşireye vermek için mi koydun 😂 giydirmezler hepsini 1 takım koyduysan yeter diğerlerini odanda bırak üstü kirlenir kendin değişirsin ♥️
ElifLaren N_A_Z_L_I_M Kedisever3535 @Zeyykizil kızlar merhaba sanırım 3 ünüzde aynı şeyi sordunuz dimii https://ty.gl/pyxfknces trendyoldan aldım ama herkese farklı renk yollanıyor 2 kere bebek kıyafeti gibi yıkadım ütüledim bununla beraber koloroplast büyük boy fermuarlı kilitli poşet aldım birde onlara koydum üstünede barkod okuyucuların etiketlerinden aldım bir tanıdık matbacıdan yazıp yapıştırdım https://imgyukle.com/i/NlyQxR resim ekledim
Aysenur80 yesimyavuz aynen öyle ben fazlalıkları çıkarıp yedeklere koyayım yarın teşekkür ederim öneriniz içinde ❤️
N_A_Z_L_I_M ElifLaren Canım benim çok güzel hazırlamışsın 🥰🥰Sağlıkla giydir bebeğini doğumun çok kolay olur inşallah 🤲 Cevap verdiğin için teşekkürler 😘
Kedisever3535 ElifLaren canım çok guzel hazırlamışsın cevap verdiğin icin sağol bebeğini sağlıkla kucağına al insallah