Beril55 Hulyakizakli yaaa bende şeftali aşeriyorum ama yok buralarda Şırnak’tayım bu arada.bulabilecegim bi yer var mi sizce netten filan
Ladybird25 Beril55 canım bende şeftali çok aşerdim eşim Bursa’dan dondurulmuş olarak getirtti sitenin adını bilmiyorum aşermeyle ilgili nişeydi bilen arkadaşlar yardımcı olurlar
Fatili Beril55 şırnak merkezde mi yoksa ilce de mi canım bende Beytüşşebap dayım burada hic bi şey bulamiyoruz bende kokoreç aserdim ama yapan bi Yee yoktu kaldım öyle 🤦🏻😋
Beril55 Ladybird25 canım dediğin adrese baktım ama maalesef Şırnak’a göndermiyorlar yaa🤷🏻♀️Bi kurtulsaydım su memleketten 😄
SevincGancali Hulyakizakli ben ilk brokoli aşerdim. Bir büyük brokoliyi yedim. Sonra yeşil erik çekdi canım. Henüz olmadığı için lime ( yeşil limon) tuzlayıb yedim.
Beril55 Hulyakizakli aseriyorum.net diye bi site canım.bilmiyorum ki Şırnak’a neden göndermezler 🤷🏻♀️
Beril55 Hulyakizakli 😞.senin yine aradığın yok benim aradığım var ama gönderim yok insanın hepten içi gidiyo yaa🙈🥰