Baharburcu Merhaba gümüş kapağı çok öneren var ama iyi gelir mi bilmiyorum anneler. Bende denemek istiyorum ama pahalı baya sanırım bidaha kullanmayacak anneler varsa talibim gümüş kapağa 😊
Safisss Baharburcu E bebek’in kendi markası olan 999 ayar gümüş kapakları indirimdydu aldım ☺️ sizde bakın isterseniz belki Uygun gelir
karsiyakalianne Baharburcu ben bir talihsizliktir Sütüm gelmediği için kullanamadım. İkinci el satış uygulamalarında benim gibi hic kullanamadan satan anneler var yada az kullanılmış gümüş kapaklar var. Oradan piyasasının altına satın alabilirsiniz. Bence bir bakın.
zeytinkiz Baharburcu canım silverlayt. Com diye bir sayfa var ben ordan almayı düşünüyorum kapak kullanımı bitince geri gönderiodun ücretsiz kolyeye dönüştürüyorlar 🤭 anne kucagında bebek seklinde hatıra kalması için cok güzel anlamlı geldi bana 175 TL falan sanırım öyle bişey düşünebilirsin ben kısmet olursa almayı planlıyorum 🤭🤗
Baharburcu Safisss gerçek gümüş değil işe yaramıyor diyorlar acaba siz memnunmusunuz ben ilk kızımda öldüm emzirirken tek göğsümü emzirdim diğerini emziremedim o yüzden tek umudum gümüş kapak
Safisss Busbus58 Ne güzel inşaallah bende faydasını görürüm ☺️ bu arada gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsn 🌸
Safisss Baharburcu Ben daha yeni aldim kullanmaya başlamdm ama e bebek den aldım sertifikali 999 ayar ,925 ayar olursa faydasi pek olmuyor
Baharburcu Safisss e bebekten alsam faydası olur yani demi çok acı çektim ben çünkü o yüzden benim için çok önemli canım
Ymsa İlk doğumda mafoldum ikincisinde göğüs kalkanı önerdiler bebeği onunla emzirmiyorsun sadece emzirmediğin zamanlar kalkan göğüste takılı kalıyor ve memeyi nemli tutuyor hiç bir sakınca yaşamadım.Mutlaka kullanımın kreme hiç birleşe gerek kalmıyor
Melikeelanur Ymsa bende aldım avent göğüs kalkanı doğum öncesi kullanmak gerekir mi yoksa emzirmeye başlayınca mi gerekiyor süt biriktirmek için Baska bı aparatı da var hatta
Ymsa Baharburcu gümüş denemedim bilmiyorum ama göğüs kalkanı denedim çevrende herkese tavsiye ettim memnun kalındı
1incir Baharburcu kalkan ağır yaralarda işe yaramıyor benim çok pis bi yaraydı emziremedim tek meme emzirdim. Kalkanda işe yaramadı gümüş kapak alcam tek umudum o inşallah işe yarıyordur