Serifeeee 6.haftadan önce keseyi görmek zormuş zaten. erkenden doktorlar çok birşey söylemiyo zaten. çok aradı keseyi buldu, hatta bana da gösterdi. ama olması gerektiği yerin çok altındaymış. belki ömrü yoktur, allaha sığınıyorum. rabbim sağlık versin size ve bebeğinize de 🥰