Serifeeee bende diyorum ki keseyi gorene kadar lattan bakti daha sonra bebek ve kalp atisi icin bakti.simdj zarar vercek şekilde nasil oluyor bilmiyorum fakat uic bi sorun yasamadim.ne kanama ne başka bisey .ve ayrıca rahimin tamamen ici ne kadar girmiyor bile bunu kastediyorum doktoruma da sordum en basta bi sıkıntı olur mu diye. Zarar verceğini bilse dava açma hakkımız herşey var bide özele gidiyorum bunu göze alır mi sizce.? Hani araştırdım ben . Eğer biri düşük yapıyosa alttan vakti diyelim bununla bir tutulmamalı.yok baktı sonra düştü olmaz ben defalarca bakıldı neden düşmedi kötü de düşünmüyorum ama mantıklı olan i söylüyorum bazen insanlar iyi yada kötü bahane arıyor lar bazı şeylere. Bebek doğmaya karar vermişse hiçbirşey olmuyor değil alttan bakmak kadın balkondan atlasa dahi