[silindi] şalgam in tek zarari içerdiği tuzdur. Üstüne bol su içmek lazım tansiyon sorunu olanlar daha da dikkat etmeli. Yoksa gayet güzel bir içecek hele hele sürekli içilen gazlı içenlerin yanında şifa niyetine iyi gelir şalgam afiyet olsun 😌 imza haftada 2-3 bardak şalgam içen Adanalı anne ✌️