Merhaba hanımlar;
Gelin dertleşelim…
Hepimiz evlendikten sonra bebek sahibi olup, evliliğimizi taçlandırmak isteriz. (Çoğunlukla)
Başlarda: “Olur ya daha erken.” deyip, sonrasında hiç korunmamanıza rağmen olmadığını düşündüğünüzde kaç yıl geçtiğini fark ettiniz?
Çevrenizdekiler tarafından “Hamile misin?” “Yapın artık bir çocuk” “Falanca da hamile” “x Kişisi de senden sonra evlendi ama hamile” “Yoksa olmuyor mu?” vs gibi söylemlerine maruz kalabilirsiniz.
Ya da bunca şeyden sonra yaşadığınız mucizeleri bu gönderinin altında paylaşıp, umut olabilirsiniz!
Neler düşünüyorsunuz, neler yapıp sonuç aldınız? Ya da hangi sorununuz var? Çözümü nedir?!
Düşüncelerinizi bekliyorum.
VE UMARIM, ALLAH İSTEYEN HERKESE HAYIRLISIYLA NASİP EDER.
Başlayalım!!! 🦋