Susamtanem2 Esradgn3558 genelde seseryana almıyorlar normal doğuma alınıyor diye biliyorum hangi hastaneye gidiyorsunuz
Goksuuuu Susamtanem2 uykusuz, ağrılı bir an önce bebisine kavuşmayi bekleyen biriyim. 39+2den selamlar✌️✌️
Susamtanem2 Goksuuuu son günler çok zor geçiyor bekle bekle dimi ama çok az kalmış sağlıkla kucağınıza alın 💞