Gulsenela Benim 39+2 oluyor 40 dk sonra bi belirtimiz yok sadece Miğde yanması var ara ara bakalım ne zaman gelecek kızım
fulakinci Gulsenela çok yokmuş aramızda. Vallahi geceleri fena bir sancı oluyor benim ama 45 dk yarim saatte bir. Sonra hiç birşey yok. Sanki gece sancilanan ben değilim. Anlamıyorum vallahi. Başkada hiç bir belirti yok. Benimde kız bu arada. Çok nazlı çıktı bu kızlarımız bizim 🙈🙈
caglaemir bizde 9 haftalık olduk🐣salı günü kontrolüm var çınarlıda onur beye gidiyorum tavsiye ederim ilk doğumumu reşat bozoklarda yaptım onur bey daha pozitif👍🏻
Sinemis35 Susamtanem2 özel muayenesi var benim doktorun heralde orda bakar kan için de anlaşmalı labaratuvar var ona yonlediricek sanirim bilmiyorum ki tam olarak bende☺️
Annecik_ Susamtanem2 aynı bensin bende de öyle oldu aynen ilkinde hamile olduğumu 20. Haftada oğlum kımıldayınca hissetmiştim şimdiki hamileliğimde ise hafif koku hassasiyetim oldu o da geçti gitti ben de izmirdenim 19. Hafta oluyorum 5 dk sonra
fulakinci ebozbey evet maalesef biraz ücretleri arttı. Ocakta daha da zam geldi ama evime yakin diye orayı teecih ettik. Doktorumdan da memnunum. Malum devlet hastaneleri bu süreçte tehlikeli yerler. Umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım önemli olan o 🥰
Zeynep0606 Susamtanem2 30+4 olduk paşamla 💙 kasilma , toparlanma ve bel ağrısı dışında iyiyiz sukur sabırsızlanıyorum dogum yaklaştıkça 🥰
ebozbey fulakinci kesinlikle amin inşallah canimm. Nerede oturuyorsun bende can Hastanesi’ne çok yakınım
civciv1520 Merhaba bizde 27+1 olduk 🧿🥰 irenbeye gidiyordum kontrollerime daha sonra buca kadın doğuma devam ettim doğum için henüz karar vermedim ama özel istiyorum nasipse
Esradgn3558 Susamtanem2 ya ben özele gidiyorum ama doğuma almıyorlar eşimi sadece odada ilgilenebilecek hastahanenin fotoğrafçısıyla anlaştım işte bakalım 🤔 , tabi eşim umarım doğumuma yetişebilir öyle de bir durum var 🥲
Susamtanem2 Esradgn3558 genelde seseryana almıyorlar normal doğuma alınıyor diye biliyorum hangi hastaneye gidiyorsunuz
Oykuaygun Susamtanem2 doktorum dilay hanım çok memnunum ilgisi vs çok iyi. Normal doğuma eş alınıyor. Doğum ücreti normal 4500 sezeryan 4.000 5 poz foto oda süsleme dahil. Epidurale ücret alınmıyor 🌼😊