SerpilAlmac ben iğneden çok kasılan biriyim iğneyi görünce otomatik stres oluyorum mesela ama bebek yanında ya hani annelik içgüdüsü sanırım bu yani seni kesselerde duymuyosun ben gecede 3 kere ayakta ağrı kesici oldum hani korkma kasma rahat ol canım benim bebek ayrı bişey inan ben çok acı çektim normal doğuma hazırlamıştım kendimi sonra acil sezeryana almışlardı o anlar siliniveriyo kafandan