Merhabalar 37+2 haftalık hamileyim kendi isteğimle sezeryan olucam insallah. Sezeryan doğumdan sonra odaya çıkınca sürekli ağrı kesici igneler(kalcadan) ve kan sulandırıcı igne(koldan) vuruyorlarmış doğru mu ? Ya ciğer geliştirici iğne vuruldum kalcadan aklım basımdan gitti canım çok yandı çok yaktı iğne. Korkar oldum artık 😔 zaten ameliyatliyiz ağrımız olacak birde koldan ve kalcadan iğne vurup da daha niye canımızı yakarlar ki?? Damar yolundan vurulsa bu iğneler böyle istesek hemsirelerden yapmazlar mi acaba? Belki ağrı sızıdan ben kendim seve seve isterim.o iğneleri ama şuan dusundugumde o kalcadan yediğim iğne beni korkuttu dogum dan değilde o ignelerden korkuyorum