Kızlar 24.haftada gebelik şekerim olduğunu öğrendim diyete başladım 10 ünite kullanıyorum insülin falan filan sadede gelelim.37+3 üm çok acıkıyorum çok tatlı yemek istiyorum akşam 9 10 da yeşil elma yiyorum ya da başka bir meyve bir sakıncası olur mu suyum da fazla ama sürekli acıkıyorum napıcamı şaşırdım