irorkay canım valla benim heryerim bi ayrı ağrıyor hergün başka biyerim çok fazla sertlik oluyor ama normal diye düşünüyorum bunun için de doktora falan sormam normal yani sonuçta anne oluyorsun candan can çıkıyor hiç ağrısız sızısız olmaz bazen nefesim bile kesiliyor yaa sabır diyorum