Selensahin
Merlival göğüslerimin ağrısını acısını anlatamam,belir ve karnım ayrı ağrıyor zaten.5+4 üm ve 7. haftaya kadar beklemeyi planlıyorum.yok kese var bebek yok,bebek var kalp atışı yok,kalp atışı var o yok bu yok dinleyeceğime bekleyebildiğim kadar bekleyeceğim