Halenur-42 Bende Konyadayım bunaltıcı sıcak yok ama bizim ev yazın hamam gibi inanılmaz sıcak ev kira olduğu için klima takın diyemiyoruz kapı pencere açılsa da pek faydası olmuyor vantilatörle idare edeceğiz artık 😂
Ipekbocugu Bebeğe hastane çıkışı vs kısa kol mu almalıyız uzun kol mu olmalı acaba 🤔 İstanbul da çok nemli oluyor, bebiş terlese su kaybetse sarılık olur, üşürse hastalanır 🙄
iremibrahim Pammmmuuk nasipse bende Haziran annesi olucam antalyadayım burda mayıstan itibaren klimasız durmak imkansiz nerdeyse bakalım biz nasıl yapıcaz