Bittercikolata Pammmmuuk İç Anadolu da yaşıyorum burda aşırı bı sıcak olmuyor klimaya lüzum yok ama bebeği nasıl giydircem düşüncesi beni yiyip bitiriyor 😑 bebeği üşütür müyüm yakar miyim falan
Pelin093 Pammmmuuk ben karadenizde yasiyorm evimde cok asiri sicak olmuyo yazlari. Ben ilk ay sanirim cok ince penye uzun kollu tulumlardan giydiririm yinede üsür 2. aydan sonra kisa kollu giymeye baslar diye düsünüyorm 🙈
mlkkk Pammmmuuk klima temiz olduktan sonra ve direk altında olmadıktan sonra sıkıntı olmaz canım yoksa çarpabiliyor 😊
Ccff3435 Minnakgelinn eveet üşütme derdi olmayacak. Ama bu seferde yazın isilik riski oluyo diyorlar bide hamilelik yazın kötü geçiyor diyorlar
Ferahfezaaa Pammmmuuk ilk doğumum nisan da oldu zor bir doğumdu bu sefer yaz olsun istedim bol bol yürüyüş yaparım hemde yaz sıcağında kaslar gevşer daha çabuk doğar falan bilemiyorum öyle inandım. Çok şükür yazın bile yayla havası olan bir sehirdeyiz bitlis 😊
Pammmmuuk Ccff3435 cam kapı olsa iyi biz klima olmadan duramayız bence adana olunca yazı çok sıcak ve nemli
Ccff3435 Pammmmuuk adananın üstten pervaneleri meşhurdur :) adanaya 2 yaşında gitmiş ve havale geçirmiş bir çocuk olarak bilirim sıcaklarını.
Kediannesi123 Pammmmuuk Mersin’de klimasız durmak mümkün değil bakalım doktor ile konuşup karar veririm 🤷🏼♀️