Bade1 Merhabalar kızlar ❤️ 30+5 haftalık hamileyim ve bebek kanala inmedi normal doğum istiyorum doktor belki inebilir dedi. yürüyüş yapmamı önerdi birde hergün 25 tane squat yapıyorum. Asıl merak ettiğim kanal inse nasıl anlayabilirim kontrole daha 2 haftam var merak ediyorum. 🙇🏻♀️
Msydn6 Bade1 Haftanız daha erken yalnız genelde 34-35 ten sonra iniyor diye biliyorum endişelenmeyin inşallah iner , karnınızın üzerindeki baskı aşağı doğru inecektir oradan anlayabilirsiniz
Oziozi Bade1 bende 29 haftalık oldum ama 33 den sonra degılmıydı bebegın kanala ınmesı…30 erken degılmı
2021annesiyim Bade1 30+5 de çok normal kanala inmemesi biz 35+2 yiz daha 2 hafta oldu normal doğum pozisyonuna geçeli hem kanala inmesi doğuma yakın zamanda olur bence şimdiden squat yapıp doğumunu öne alma yürüyüş neyse de
Sermec27 Bade1 bu haftada kanala girmesin zaten erken doguma sebeb verebilir 36 dan sonra girer bebek kanala su an haftanız erken
Melissaunall Lavaboya daha sık çıkarsınız, akıntınız artar, karnınızın üst kısmı hafif bir boşluk olur, göbek deliğiniz hafif iner. 🤗 Yarın suni sancı ile doğumum olucak bana da dua edin lütfen 🤗🌸
Bade1 Melissaunall çook heyecanlı inşallah çok kolay geçer bebişinize hemen kavuşursunuz ❤️ bilgiler içinde ayrıca teşekkür ederim
koalababy Melissaunall canım rahimde yumuşama açılma var mı peki benimde salı günü yatışım olacak o yüzden sormak istedim
Bade1 Msydn6 doktorlar direk bebek ters dedigi için dönmiycekmiş gibi geldi bana ve kafama taktım açıkcası. Net bilgi 34 ten sonradır değil mi😊
Hey123 Bende tam 30 oldum. İlk gebeliğim. Bebeğin kanala inmesi için çok erken bir zaman değil mi. Daha 10 hafta var. Bebek döner de kanala da iner bence. Hatta şimdiden kanala inerse erken doğumu tetiklemez mi
Bade1 Hey123 erken doğum riskim yok doktor baktı ve hiçbir eisk yok dedi. Buradada okuyorum sabahtan beri 28. Haftada kanala girdi vs diyorlar ve 30 dan sonra sanki girmiycekmiş gibi konusulmus o beni endişelendirdi
karabc Hey123 benim 32de indi 33de erken doğumdan hastaneye yatırıldım ilaçla durduruldu o kadar iyi birşey değil 36dan sonra inmesi normal. Bu çarşamba doğum olucak nasipse yine erken daha fazla duramıyor
2019z2021y Bade1 ters ayrı kanala inmemesi ayro canım. Tabiki Allah bilir belli olmaz ama 30 dan sonra birsz zor döner sen sezeryana göre de hazırlan bence cünkü dönmezse sezeryan olursun
teacher77 Bade1 benimde tersti döndü 32 de ki hala dönüyor karnımın içinde hıçkırıklarından kafası nerde anlıyorum şuan 33+4 üm. Değişir o yani
Bade1 Oziozi bende öyle biliyordum fakat doktorların yaklaşımı ve okuduklarımdan dolayı çok kafam karıştı dogru bilgiyide unuttum :))
Emeels Valla kızlar ben 38 haftaligim daha kanala inmedi makat duruyodu 3 4 gün önce döndü daha erken haftalar 30lar falan benim 32 den beri sanırım 4 5 kez döndü 😂
Bade1 2021annesiyim doktorumu değiştiriyordum iki doktora gittim dönmez gibi konusunca morelim bozuldu. bende dogru bilginin 34 ten sonrası oldugunu biliyorum buradaya sordum tecrübelerinizi merak ettim 🥰
Serdem39 Bade1 35.haftamda inmemişti kanala 36da inmeye başlıyor dedi 37de gittiğimde inmişti 😁 inmesi için erken galiba
Ckaragoz Bade1 bebegin kanala girmesi dogumun da başlaması değil mi. O hafta da kanala inmez zaten. Doğum pozisyonuna da geçer daha erken haftanız. Siz konuyu yanlış anlamissiniz bence 😂😂😂😂
Bade1 Ckaragoz haha yanlıs yazmısım ama geneli beni anladı sanırım :) kanala inmesi değil tabiki bu haftada neden dogurmak istiyim :)
Meryemervee Bade1 40+2 olduk biz hala kanala inmemiş içini ferah tut senin daha vaktin var bence 😕 bende ne sancı var ne belirti bebeğim de kilo alıyor sezaryen de önermiyor doktor ameliyat olduğum için daha önce bağırsaklrımdan anlayacağın beterin beteri durumu 🥺 rabbim kolaylık versin inşallah sende herşey yolunda gider 🙏🏻
Bade1 Meryemervee çok geçmiş olsun inşallah bebiş sizi ugrastırmaz gelir ❤️ Güzel bir dogumunuz olur 👼🏼
Gokceeeee-_ Bade1 Bende bugün 32.haftama girdim benim de daha kanalda değil tam dümdüz duruyor ama sanırım dönecek harakatlerinden öyle hissediyorum hayırlısı olsun inşallah 😊
Ckaragoz Bade1 benim ki 20 den beri doğum pozisyonunda 🥴🥴🥴🥴 sirtima yaslamış sırtını yatıyor orda minnak