Handecik bende tüp bebek tedavisi gördüm taze transfer 5.gün embriyosu blastosis deniyordu sanırım , kendini kasma hiç allah ol derse vakti geldiyse olur sonuçta normal yolla olsa bir tane sperm hücresi yetiyor demek ki vardır Allah’ın bir bildiği demek dua etmek lazım ,embriyo transferi ise dr bileceği iş ,nasıl planlamasına senin durumuna embriyoların durumuna bağlı ,ha bir de bu tedavide dr kadar embriyolog da çok çok önemli iyi araştırın derim,istanbuldaysanız Prof ali Rüştü ergül hoca var ben ona gittim çok şükür ilk transferde tuttu Suan 11 haftalığız 🙏🏼 bende bir sorun yoktu eşimde de çok var denmezdi beklemek istemedik stres olmayalım her ay oldu mu olmadı mı diye ,allah yardımcınız olsun